top of page
MASK-logo_barva-1-A.png
Interreg_SK-CZ_Monochrom_V1.png
vlcsnap-2025-10-15-10h45m48s821.png

O projektu MASK

403401DXA8

Číslo projektu

1. 2. 2025 – 31. 1. 2027

Doba realizace projektu

"Vzdělávání může probíhat kdekoliv, pokud má smysl a přináší zážitek." 

 

Projekt staví na principech zážitkové pedagogiky a výchovy v přírodě, přičemž klade důraz na využití moderních technologií a inkluzivní přístup k žákům se specifickými potřebami.

Cílem je vytvořit a implementovat inovativní metodiku pro školní adaptační a sportovní kurzy v česko-slovenském příhraničí.

Klíčové výstupy projektu:

  • Vývoj metodických materiálů a e-learningových kurzů

  • Školení pedagogických pracovníků v oblasti zážitkové pedagogiky

  • Realizace adaptačních a sportovních kurzů v přírodě

  • Zajištění asistence pro žáky se speciálními potřebami

  • Závěrečná odborná konference

 

Projekt je financován z programu Interreg Slovensko - Česko a podporuje přeshraniční spolupráci mezi Českou republikou a Slovenskem.

Financováno z programu

Interreg_SK-CZ_Modre_V1.png

Zapojené univerzity

VUT_barevne_RGB_CZ.png
presovska-univerzita-logo-clanok-b.png
UP_logo_FTK_horizont_cz_edited.png

488 196,28 €

Rozpočet projektu

390 557,02 

Podpora z EFRR

Cíle projektu

Cílem projektu je vyvinout a implementovat komplexní metodiku využití zážitkové pedagogiky a výchovy v přírodě pro školní adaptační a sportovní kurzy s důrazem na integraci moderních komunikačních technologií na podporu aktivního životního stylu i samotnou realizaci kurzů.

 

Prostřednictvím nové metodiky (využívající prostředky zážitkové pedagogiky a výchovy v přírodě) projekt nabídne systém vzdělávání (metodické školení) až pro 150 pedagogických pracovníků základních a středních škol z česko-slovenského příhraničí.

 

Kromě toho se také uskuteční 30 adaptačních nebo sportovních kurzů využívajících novou metodiku pro 600 žáků základních a středních škol ve školním roce 2024/2025 a 2025/26.

 

Tímto komplexním přístupem projekt přispěje k inovaci vzdělávacích systémů, zvýšení metodické erudice pedagogů a zlepšení kvality života žáků v obou zemích.

bottom of page